Konsultant Infolinii

Dodane Poniedziałek, 09 Maja 2016, 15:16:24, ID ogłoszenia: 2273
Do negocjacji
Konsultant Infolinii
Wyświetleń: 304

Opis ogłoszenia Konsultant Infolinii

SanFara Sp. z o. o. AUTORYZOWANY PARTNER RWE POLSKA S.A.
Jesteśmy Partnerem jednego z największych europejskich koncernów energetycznych. Naszym głównym zadaniem i celem jest zoptymalizowanie kosztów energii elektrycznej w przedsiębiorstwach oraz kompleksowa obsługa w tym zakresie.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant Infolinii
Miejsce pracy: Opole

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie:
- odbieranie telefonów od Klientów,
- przekazywanie informacji o ofercie firmy,
- obsługa posprzedażowa i przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

Oczekujemy:
- wysokiej komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów,
- doświadczenia w obsłudze klienta,
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- samodzielności, dokładności i systematyczności,
- wykształcenia minimum średniego,
- znajomość branży energetycznej będzie dodatkowym atutem,
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- stałe i profesjonalne wsparcie.

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182).

Opis ogłoszenia - Konsultant Infolinii

SanFara Sp. z o. o. AUTORYZOWANY PARTNER RWE POLSKA S.A.
Jesteśmy Partnerem jednego z największych europejskich koncernów energetycznych. Naszym głównym zadaniem i celem jest zoptymalizowanie kosztów energii elektrycznej w przedsiębiorstwach oraz kompleksowa obsługa w tym zakresie.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant Infolinii
Miejsce pracy: Opole

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie:
- odbieranie telefonów od Klientów,
- przekazywanie informacji o ofercie firmy,
- obsługa posprzedażowa i przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

Oczekujemy:
- wysokiej komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów,
- doświadczenia w obsłudze klienta,
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- samodzielności, dokładności i systematyczności,
- wykształcenia minimum średniego,
- znajomość branży energetycznej będzie dodatkowym atutem,
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- stałe i profesjonalne wsparcie.

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182).